Sekreterlik

Sekreterler hala ofislerde yöneticilerin sağ kolu olarak çalışmaya devam ediyorlar. Her ne kadar gelişen teknolojik aletler ve çalışma koşulları, sekreterlerin üzerindeki yükü biraz olsun hafifletse de, günümüzde ofislerde neredeyse orta düzey yönetici gibi çalıştıkları da bir gerçek. Eskiden sadece daktilo yazmak, telefona bakmakla sınırlı olan bu meslekte artık patronla aynı adımlar atılıyor, birlikte raporlar hazırlanıyor, yeri geldiğinde patron üst düzey toplantılarda temsil ediliyor.

Bu durumda, sekreterlerin kullanacakları ofis malze​meleri de son derece önem kazanıyor. Her ne kadar çağımız teknoloji çağı olsa da, tabletler pek çok işlevi görse de, kalem ve kağıdın yerini hiç bir şey tutmuyor. Yöneticiniz size not yazdırırken veya uzun bir toplantı sırasında not almanız istendiğinde, klavye ile boğuşmak, harf aramak bazen çok zorlayıcı, dikkat dağıtıcı ve yavaşlatıcı olabiliyor. Bu durumda sekreterlikler imdadınıza koşuyor. Sekreterlikleri kolayca yanınızda taşıyarak daha kolay not alabiliyorsunuz.